Friday, December 16, 2011

perasaan boleh dibaca?

entry kali ni aku sendiri tak tahu macam mana nak luahkan apa yang aku rasa.. that means i have many problems ? i stress? i tension? i need someone right now.. really... macam mana kita nak luahkan apa yang kita rasa dekat orang.. bila orang tanya awak stress? saya cakap ye.. tapi bila orang tanya kenapa awak stress? saya tak tahu kenapa saya stress.. ni buat saya bertambah stress..


arrrggghhhh.... !! pening kepala plak aku rasa bila pikir banyak ni.. kalau lah orang boleh baca apa yang aku rasa maybe aku takkan sedih macam ni.. tapi takde sapa yang akan paham.. mungkin aku tak patut menaruh harapan dekat sesiapa..

to her: sis hope adik boleh paham apa yang sis nak dari adik.. bukan untuk diri sis tapi untuk adik cugak..

now, i know walaupun takde sapa nak ambil tahu pasal aku.. tapi aku yakin aku masih ada family yang sentiasa ingat dan ambil berat tentang diri aku..

aku janji walau susah macam mane pun aku akan buat yang terbaik untuk diri aku dan family aku.. hidup terlalu pikir pasal orang lain buat aku merana.. biar lah orang nak kata aku ni baik o jahat.. i try my best.. i don't want to hurt anyone..

to him: i hope u never forget me.. because i never forget u.. happy with your life..

2 comments:

  1. yep buat yg terbaik utk keluarga... itu yg terbaik.....
    saja singgah... usha entri.

    ReplyDelete